Zapraszamy do wzięcia udziału w drugiej części naszego konkursu! W tym roku formuła festiwalu rozszerzyła się o dodatkową kategorię Reklamę firmy E. Wedel.

Kategoria Reklama firmy E. Wedel to jeden z pomysłów marki na świętowanie wyjątkowego jubileuszu 170-lecia, obchodzonego w tym roku. Młodzi twórcy, znając doskonale podejście swoich rówieśników, mają za zadanie swoim filmem zachęcić do zakupu osoby poniżej 30 roku życia. Wyjątkowo granica wieku uczestników została przesunięta z 18 lat na 21 lat.

Jak w prawdziwej agencji reklamowej przygotowaliśmy dla Was materiały, według których powinno być zrobione 30 sekundowe video. Brief marketingowy i uproszczony brand book nie tylko pomogą zrozumieć nasze cele i lepiej przygotować film, ale także pokażą, jak wygląda praca twórców reklam dla tak dużych marek jak Wedel – mówi Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej firmy Wedel. 

Aby pomóc Wam wykonać zadanie konkursowe przygotwaliśmy dwa filmy, które pomogą Wam zrozumieć informacje zawarte w:
- Briefie Strategicznym - https://youtu.be/11FXM5Zttjw
- Briefie Kreatywnym - https://youtu.be/t-u06kN--Tc


Moc nagród
Jury, złożone z profesjonalistów zajmujących się marketingiem, oceni zgłoszone prace, biorąc pod uwagę m.in. zrozumienie wyzwań marki i grupy docelowej, kreatywność, sposób realizacji oraz potencjał kontynuacji zaproponowanej wizji. Na autorów najlepszych prac czekają nagrody pieniężne: 4 000 zł za I miejsce, 2 500 zł za II miejsce i 1 500 zł za III miejsce. Prace można zgłaszać do 13 czerwca.

Ogłoszenie wyników jubileuszowej kategorii zaplanowano na 8 lipca. Prace możecie zgłaszać za pomocą formularza zgłoszeniowego - KLIK

Regulamin XIV Praskiego Festiwalu Filmów Młodzieżowych 2021 "Nowa Perspektywa"
Załączniki nr 1 - Kategoria Reklma LOTTE Wedel Sp. z o.o. 
Brand Book

Grafika Wedel Konkurs

Sponsorzy i Partnerzy

  • Sponsorzy
  • Sponsorzy
  • Sponsorzy
  • Sponsorzy
  • Sponsorzy
  • Sponsorzy
  • Sponsorzy

Kalendarium

 

Newsletter

Bądź na bieżąco! Zapraszamy do naszego Newslettera
PFFM na Facebook