Wedel, kultowy producent czekolady w Polsce, obchodzi w tym roku swoje 170-lecie. Z tej okazji zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy swojej marki. Na autorów trzech najlepszych materiałów wideo czekają nagrody pieniężne. Prace można zgłaszać do 7 listopada.

Konkurs filmowy to kolejna odsłona 20-letniego partnerstwa firmy z warszawskim Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci” w zakresie wsparcia edukacji dzieci i młodzieży. 

Specjalna kategoria konkursowa to pomysł na świętowanie wyjątkowego jubileuszu Wedla, w którym od początku istnienia poszukiwano nowatorskich rozwiązań w biznesie. Historia firmy jest pełna marketingowych ciekawostek. W Parku Skaryszewskim, w pobliżu fabryki na warszawskiej Pradze, 100 lat temu Jan Wedel postawił automaty ze słodyczami. Natomiast nad Warszawą i Wybrzeżem latał samolot RWD-13, ciągnący za sobą baner reklamowy.

Wierzymy w to, że historia Wedla zainspiruje młodzież do stworzenia niezwykłych reklam i rozpoczęcia swojej przygody z filmem. Jesteśmy bardzo ciekawi pomysłów i spojrzenia młodych twórców – mówi Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej Wedla.

Słodki konkurs
W konkursie mogą wziąć udział młodzi pasjonaci w wieku do 21 lat – uczniowie szkół podstawowych, średnich oraz studenci. Ich zadaniem jest stworzenie filmu reklamowego, który dotrze do osób w wieku do 30 lat i zachęci ich do zakupu wedlowskich słodyczy.
Autorzy mogą przygotować filmy w dowolnej technice. Prace można zgłaszać w dwóch kategoriach: Freestyle i Standard. Kategoria Freestyle daje nieograniczone pole do popisu, natomiast w kategorii Standard uczestnicy powinni odpowiedzieć na konkretne zadanie konkursowe zawarte w opublikowanym briefie strategicznym i kreatywnym.
Organizatorzy przygotowali dodatkowe materiały filmowe, które wprowadzą młodych twórców w świat marketingu, przybliżą cele i kierunki pracy oraz wskażą najważniejsze elementy dobrej reklamy.


Moc nagród
Zgłoszone prace zostaną ocenione przez jury, złożone z profesjonalistów zajmujących się marketingiem (w tym gronie znajdą się pracownicy Wedla i agencji współpracujących z marką). Najważniejsze kryteria to m.in. zrozumienie wyzwań firmy i grupy docelowej, kreatywność, sposób realizacji oraz potencjał kontynuacji zaproponowanej wizji.
Autorzy najlepszych filmów otrzymają: 4 000 zł za I miejsce, 2 500 zł za II miejsce i 1 500 zł za III miejsce, statuetki festiwalowe oraz nagrody rzeczowe - między innymi pamiątkowy Złoty, Srebrny i Brązowy Torcik Wedlowski.
Ogłoszenie wyników konkursu zaplanowano na 6 grudnia.


Prace możecie zgłaszać za pomocą formularza zgłoszeniowego - KLIK

Aby pomóc Wam wykonać zadanie konkursowe przygotowaliśmy filmy, które pomogą Wam zrozumieć informacje zawarte w briefie:
https://youtu.be/FX8E7ywBZzE

Aby przystąpić do konkursu, należy:
- wypełnić kwestionariusz na stronie http://ffm.org.pl/formularz-zgloszeniowy,
- po wypełnieniu ankiety zgłoszeniowej kliknąć w przycisk „wyślij” na dole strony,
- sprawdzić, czy w pobrany formularz nie wkradł się błąd,
- podpisać formularz (w przypadku osób niepełnoletnich uzyskać także podpis opiekuna prawnego) a następnie zeskanować (może być dobre zdjęcie); 
- wysłać film i skan/zdjęcie formularza zgłoszeniowego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., za pomocą strony umożliwiającej wysyłanie dużych plików (z np. DropboxaWetransefera)


Najważniejsze zasady konkursowe:
- Przyjmujemy filmy zrealizowane po 01 stycznia 2019 przez osoby, które w momencie ukończenia filmu miały nie więcej niż 21 lat;
- Filmy muszą spełniać założenia briefu startegicznego i kreatywnego;
- Film musi trwać 30 sekund;
- Przy realizacji filmu dopuszczalne jest wsparcie osób powyżej 18 roku życia, ale autorstwo filmu musi być bezspornie przypisane osobie spełniającej kryterium wiekowe;
- Film powinien być przesłany w najlepszej dostępnej jakości;
- Filmy należy zgłosić i przesłać do 7 listopada 2021 roku.
- Filmy powinny zostać zrealizowane w języku polskim lub opatrzone polskimi napisami.

Regulamin XIV Praskiego Festiwalu Filmów Młodzieżowych 2021 "Nowa Perspektywa"
Załączniki nr 1 - Kategoria Reklma LOTTE Wedel Sp. z o.o. 
Brief Kreatywny

Czekamy na Wasze zgłoszenia!

Sponsorzy i Partnerzy

  • Sponsorzy
  • Sponsorzy
  • Sponsorzy
  • Sponsorzy
  • Sponsorzy
  • Sponsorzy
  • Sponsorzy

Kalendarium

 

Newsletter

Bądź na bieżąco! Zapraszamy do naszego Newslettera
PFFM na Facebook